Asystentka/Asystent

You have seen this ad You have applied for this position 

 

Opis stanowiska:

Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku asystenckim przez naszego klienta będą należały m.in.:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
  • edycja i formatowanie dokumentów;
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
  • pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
  • organizacja podróży służbowych oraz prowadzenie kalendarza spotkań;
  • wsparcie prawników w bieżących sprawach;
  • kontakt z klientami firmy.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
  • 2 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Oferujemy:

  • profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
  • konsultacje ze specjalistami z dziedziny profesjonalnej asystentury;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio przez naszego klienta;
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia (PLN 5000-8000 brutto);
  • możliwość rozwoju zawodowego.