Asystent / Asystentka w dziale marketingu

You have seen this ad You have applied for this position 

Opis stanowiska:

  • edycja i formatowanie dokumentów;
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
  • pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
  • wykonywanie działań z zakresu marketingu;
  • wsparcie w tworzeniu ofert i prezentacji;
  • organizaca podróży służbowych oraz prowadzenie kalendarza spotkań;
  • wsparcie prawników w bieżących sprawach;
  • kontakt z klientami firmy.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1) – kryterium obowiązkowe;
  • wymagane min. roczne doświadczenie w biznesowym środowisku na stanowisku administracyjnym – kryterium obowiązkowe;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Oferujemy:

  • profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta;
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
  • atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.