Help Desk Specialist (1st line)

You have seen this ad You have applied for this position 

Opis stanowiska:

  • wsparcie funkcjonalne i techniczne pierwszej linii (ok. 120 userów w PL);
  • analiza i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, serwerami;
  • ścisła współpraca z IT Managerem;
  • rejestracja zgłoszeń i przekazywanie do drugiej linii wsparcia (zespół w UK);
  • instalacja i konfiguracja stacji roboczych, systemów i aplikacji, nadawanie dostępów i uprawnień do systemów, aktualizacja oprogramowania, wdrażanie kopii zapasowych, systemów bezpieczeństwa i antywirusowych;
  • zarządzanie incydentami, analiza przyczyn źródłowych, umowy SLA oparte na ITIL.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1) – kryterium obowiązkowe;
  • wykształcenie o profilu IT lub/oraz doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • umiejętność diagnozowania sprzętu i oprogramowania (desktopy, laptopy, drukarki, urządzenia mobilne (Iphone, Android, Cisco i wszystkich powiązanych technologii);
  • znajomość środowiska Windows i pakietu MS Office, administrowanie kontami w oparciu o Active Directory; znajomość Serwerów Microsoft Exchange;
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta;
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
  • atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.