Asystent/Asystentka biura

You have seen this ad You have applied for this position 

Opis stanowiska:

Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.:

  • obsługa recepcji;
  • łączenie rozmów telefonicznych;
  • przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych;
  • dbanie o prawidłowy obieg informacji i korespondencji w kancelarii;
  • formatowanie i edycja dokumentów;
  • pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
  • dbanie o pozytywny wizerunek kancelarii;
  • kontakt z klientami firmy.

 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)– kryterium obowiązkowe;
  • rok doświadczenia na podobnym stanowisku w biznesowym środowisku– kryterium obowiązkowe;
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • pracę w ścisłym centrum Warszawy w godz. 8:30-16:30 lub 11:00-19:00 (elastyczny grafik) od poniedziałku do piątku;
  • doskonałą atmosferę pracy;
  • stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta;
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz szeroki pakiet benefitów pozapłacowych;
  • możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji zawodowych w ramach współpracy.