Office Assistant

You have seen this ad You have applied for this position 

Opis stanowiska:

  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
  • nadzorowanie kalendarza Dyrektora firmy, organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych;
  • pomoc w przygotowywaniu i edytowaniu dokumentacji i prezentacji;
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu;
  • kontakt z urzędami oraz firmami zewnętrznymi (w tym z biurem rachunkowym);
  • inne zadania administracyjne zlecone ad hoc.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • minimum 2-letnie doświadczenie administracyjne w środowisku biznesowym;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • dyspozycyjność, chęć rozwoju i dobra organizacja pracy;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30;
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez naszego klienta;
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
  • pracę w bardzo dobrej i profesjonalnej atmosferze.