Office Assistant with German

You have seen this ad You have applied for this position 

Opis stanowiska:

Do zakresu obowiązków będą należały m.in.:

  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura i recepcji firmy;
  • koordynacja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej;
  • pomoc w organizacji spotkań oraz wyjazdów służbowych;
  • zarządzanie dostawami i przygotowanie zamówień do biura;
  • drobne tłumaczenia z języka niemieckiego oraz języka angielskiego;
  • pomoc w kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji;
  • inne zlecone zadania administracyjne.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta w oparciu o umowę o pracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń dodatkowych;
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym;
  • lokalizacja firmy w ścisłym centrum Warszawy;
  • praca w systemie zmianowym w godz. 8:00-16:00 lub 12:00-20:00.